Aktuelt / Til våre samarbeidspartnere

Til våre samarbeidspartnere

Skrevet av: Inventum

Publisert: 24.03.20 - Sist oppdatert: 24.03.20

Verden er i en krevende situasjon, og det er også norske og internasjonale virksomheter. Inventum-kjeden har innført rutiner for å hindre smittespredning mellom kollegaer, kunder og samarbeidspartnere. Alle fysiske arrangementer avlyses, reisepolicy er fundamentert hos hvert enkelt Inventum-medlem,  det tilrettelegges for hjemmekontor for de medarbeidere det muliggjør. Vi gjennomfører fortrinnsvis møter digitalt og unngår å håndhilse samt ha nærkontakt ved fysiske møter. Hvert medlem har utarbeidet rutiner for levering, montering/installasjon og service av ulike produkter opp mot smitterisiko.

Vi eskalerer vårt arbeid med ny webshop for digital handel som vil redusere fysiske salgsmøter. Formålet med tiltakene er å bidra i den nødvendige samfunnsdugnaden mot smittespredning, hindre overføring av smitte til kunder og til ansatte og partnere. Det er avholdt allmøter hos alle våre medlemmer der våre retningslinjer er informert og sikret forstått. Våre medlemmer har informert sine kunder basert på regel GDPR samt informert lokalt på sosiale medier i kjedens regi (Web, FB). Inventum-kjeden ser alvorlig på situasjonen, vil følge norske helsemyndigheters henstillinger og ta det samfunnsansvar som kreves av oss.

Anbefalte saker:

Hjemmekontor fra Osnes

Alt til hjemmekontoret

I disse dager er det stadig flere som ...
Kaffe

Forskjellige kaffedrikker

Det finnes mange forskjellige kaffedrikker. Her kan du ...
Artikkelbilde

Fem tips for en mer aktiv kontorhverdag

Blir det mye stillesitting på kontoret? Heldigvis kan ...
Hvorfor Vannautomat Pa Jobben Tilgjengelig Vann Blog Banner

Hvorfor vannautomat på jobben?

Kaldt, velsmakende og tilgjengelig vann. Account manager på Østlandet, ...